flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено опитування відвідувачів суду

14 жовтня 2016, 12:27

 На виконання Рішення Ради суддів України №5 від 5 лютого 2015 року в Нетішинському міському суді Хмельницької області з 13 по 30 вересня 2016 року проведено опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (додаток 6 Рішення). В анкетуванні взяли участь 17 відвідувачів суду.

За результатами анкетування «Анкета опитування відвідувачів щодо

якості функціонування суду» (Додаток 6 Рішення РСУ № 5 від 05 лютого 2016 року)

В опитуванні приймали участь 23,07% респондентів віком від 18 до 25 років; 30.76% респондентів віком від 26 до 39 років; 46.15 % респондентів віком від 40 до 59 років;

Серед опитаних 69.23%  - жінки; 30.76% - чоловіки.

7.69 % від опитуваних мають середню та неповну середню освіту, 46.15% від опитуваних мають базову вищу освіту, 46.15 % - повну вищу освіту. З опитаних, які мають повну вищу освіту, вищу юридичну мають 38,46% опитаних.

76,92 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 23.07 % - в іншому населеному пункті.

На запитання № 6 «У суді Ви представляєте...», 84,35% респондентів відповіли «особисто себе», 15,38% респондентів відповіли «іншу особу».

На запитання №7 «Ви вважаєте себе...», 76.92% респондентів відповіли «середнього статку», 7.69% респондентів відповіли  - «бідний», 15.38 % респондентів відповіли – «заможний».

На запитання № 8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», 61.53% респондентів відповіли – «це мій перший процес», 38,46 % респондентів відповіли – «2-5 разів».

На запитання № 9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 84,61% респондентів відповіли – «Цивільний процес», «Кримінальний процес» – 7.69%, «Адміністративний процес» – 7.69%  респондентів.

                       На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 69,73% респондентів відповіли  «Справа перебуває в процесі розгляду»  7.69 % респондентів відповіли  «Розгляд справи ще не розпочато», 23.07% респондентів відповіли «Справу завершено».

                       На запитання № 11 «Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», «Цілком обізнаний» – відповіли 30,76% респондентів, «Загалом обізнаний» – 23.07%, «Майже не обізнаний»  – 30,76% ,  «Зовсім не обізнаний» - 15,38%.

 

На запитання № 12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду (за п’ятибальною шкалою)», 7.69% респондентів відмітили «3», 38,46% респондентів відмітили «4», 53,84 % респондентів зазначили «5».

Другий блок запитань. Основна частина – оцінювання за вимірами якості

«Доступність суду»

      5-ти бальна система:

1-      Цілком ні

2-      Швидше ні

3-      Більш – менш(варіант: і так, і ні

4-      Швидше так

5-      5 цілком так

       9 -  КН

   На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» 5 балів  - 46,15% респондентів,  4 бали – 23,07% респондентів, 3 бали – 30,76% респондентів.

   «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» 5 балів – 76.92% респондентів,  3 бали – 23.07% респондентів.

   « чи зручно паркувати автомобіль» — 5 балів –  7,6% респондентів, 4 бали – 53,8% респондентів, 3 бали –  15.3% респондентів. Троє опитаних не користуються автомобілем.

  «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони»  «НІ» відповіли – 100% респондентів.

  «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 4 бали – 30.7% респондентів, 3 бали – 23%,       2 бали – 38,4%, 1 бал  – 7.6%.

 «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 5  балів оцінили  - 61,5% респондентів, 4 бали  - 30,7%, 2 бали – 7.6%.

  «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 5 балів  оцінили – 69.2% респондентів, 4 бали –  23 %,    1 бал –  7.6% респондентів.

 

   «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - на 5 балів оцінили – 38.4% респондентів, 4 бали –  23,%, 2 бали – 30.7%, 2 бали – 17,64%, 1 бал – 7.6%.

 В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»

 

                 На запитання: Чи характерно для приміщень суду: 

«достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання»  5 балів  поставили – 61,5% респондентів, 4 бали – 23%, 2 бали – 7.6%, 1 бал –7.6%.

«вільний доступ до побутових приміщень»-  5 балів поставили - 76,9% респондентів, 4 бали – 23% респондентів.

 

«чистота та прибраність приміщень» -  5 балів поставили – 84,6% респондентів, 4 бали – 7,6%, 1 бал – 7,6% респондентів.

«достатність освітлення» - 5 балів поставили – 84,6%, 4 бали – 7,6%, 2 бали – 7.6% респондентів.

Розділ «Повнота та якість інформації»:

              «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 5 балів поставили – 61,5% респондентів, 4 бали – 30,7% респондентів, 1 бал –  7.6% респондентів.

                На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: 

                   «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - на 5 балів оцінили –  53,8% респондентів, 4 бали – 30,7%, 3 бали – 15.3%, респондентів.

                    «правил допуску в суд та перебування в ньому»- на 5 балів оцінили - 69,2% респондентів, 4 бали – 30.7%, респондентів.

                   «справ, що призначені до розгляду» - на 5 балів оцінили – 76,9% респондентів, 4 бали – 23%, респондентів.

                   «зразків документів» - на 5 балів оцінили – 69,2% респондентів, 4 бали – 23%, 1 бал –7.6% респондентів.

                    «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - на 5 балів оцінили – 69,2% респондентів, 4 бали – 23%, 1 бал – 7.6% респондентів.

                  «чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» - «Так» відповіли – 46.1% респондентів, «Ні» – 53,8%.

                  «чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» — 5 балів виставили - 50% респондентів, 4 бали – 50%.

 На запитання: Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

                  «доброзичливість, повагу, бажання допомогти» - на 5 балів оцінили – 84,6% респондентів, 4 бали – 7,6%, 2 бал – 7,6% респондентів;

                  «однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу» - на 5 балів оцінили –  84,6% респондентів, 4 бали – 7.6%, 3 бали – 7.6% респондентів.

                «професіоналізм, знання своєї справи» - на 5 балів оцінили –  84,6% респондентів, 3 бали – 15,3%, респондентів;

 

На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»:

                 «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?» - на 5 балів  оцінили-  53,8% респондентів, 4 бали- 15,3%, 2 бали – 15,3%  1 бал – 15,3% респондентів;

                 «чи було враховано Ваші побажання при призначення дня та часу засідання?» - на 5 балів оцінили – 69,2% респондентів, 4 бали – 23,7%, 1 бал - 7,6% респондентів.

                «чи вчасно Ви отримували повісти та повідомлення про розгляд справи?» - на 5 балів оцінили – 76,9% респондентів, 4 бали – 23,% респондентів.

                «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення у розгляді Вашої справи?» - на 5 балів оцінили – 46,1% респондентів, 4 бали – 23%, 3 бали –7,6%, 2 бали –7,6%, респондентів. У одного з опитаних розгляд справи не відкладався

На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»:

                  «Неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був)» - на 5 балів оцінили  – 76,9% респондентів, 4 бали – 15,3%, 1 бал – 7.6% респондентів.

                  «Коректність, доброзичливість, ввічливість» - на 5 балів оцінили – 76,9%, 4 бали  – 15,3%, 3 бали – 7,6%, респондентів.

                  «Належна підготовка до справи та знання справи» - на 5 балів оцінили – 84,6% респондентів, 4 бали – 7.6%, 2 бали – 7.6% респондентів.

                 «Надання можливостей сторонами обґрунтувати свою позицію» - на 5 балів оцінили – 69.2% респондентів, 4 бали – 15,3%, 3 бали – 7.6%, 2 бали – 7.6% респондентів.

                 «Дотримання процедури розгляду» - на 5 балів оцінили – 84,6% респондентів, 3 бали – 7,6%, 1 бал – 7.6% респондентів. Одна особа утрималася від відповіді.

                    На наступні запитання давали відповіді респонденти (7 осіб), розгляд справи яких завершено.

На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»:

                     «Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - «Так» відповіло – 57,11% респондентів, «Ні» – 42,8% респондентів.

                     «Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі» - «Так» відповіло –  14,2% респондентів, «Ні» – 85,7% респондентів.

                    «Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі» - «Так»  відповіло –  85,7% респондентів, «Ні» – 14,2% респондентів.

                    «Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі» - «Так» відповіло – 100% респондентів.

          Відповіді на запитання респондентів, яким вдалось ознайомитись з текстом рішення (використання 5-ти бальної системи - 1-цілком ні, 2-швидше ні, 3-більш-менш (варіант: і так, і ні), 4- швидше так, 5 – цілком так, 9 – КН):

           «Чи було рішення викладено легко, доступною для розуміння мовою» - на 5 балів оцінили – 42.8% респондентів, 4 бали – 14,2%, 3 бали –14,2%, 2 бали – 14,2% респондентів.

            «На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим» - на 5 балів оцінили – 57.1% респондентів,  3 бали –14,2%, 1 бал – 14,2% респондентів.

В розділі «Вкажіть загальну кількість»: 

                    «Судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - одне  в 4 респондентів, два – в 2 респондентів, три – в 4 респондентів, чотири в 2 респондентів, шість – в 1 респондента, с

                    «Судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду» - одне засідання в двох респондентів.