flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про комісію щодо перевірок печаток та штампів

                                                                       «ЗАТВЕРДЖУЮ»

Голова  Нетішинського міського суду Хмельницької області




ПОЛОЖЕННЯ
про комісію щодо перевірки печаток та штампів
Нетішинського міського суду Хмельницької області

 



          
 1. Відповідно до п.73 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять          конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №1893 від 27.11.1998року, та на виконання наказу голови суду №4/01-03 від 08.01.20141 року Нетішинський міський суд утворює комісію для організації і проведення перевірки зберігання печаток та штампів.


          2. Комісія є постійно діючим дорадчим органом і призначається наказом голови суду.

 
          3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, наказами Міністерства Внутрішніх Справ України.


       4. Головою Комісії призначається суддя, а членами Комісії – заступник керівника  апарату суду та старший секретар суду (секретар Комісії).


          5. Секретар  складає акти про результати перевірки,  здійснює ведення  журналу обліку та видачі печаток та штампів, веде документацію Комісії і забезпечує її зберігання.


             6. Завданням Комісії суду є організація та проведення перевірки зберігання печаток та штампів.


          7. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:
- контролювати дотримання порядку зберігання та використання печаток і штампів,

- проводити службові розслідування з питань порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів.

- інформувати голову суду з питань порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів.


         8. Перевірка   наявності   печаток,   штампів   здійснюється   щорічно  Комісією. Про перевірки наявності печаток,  штампів робляться відмітки у журналах обліку   після  останнього запису.  У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток,   штампів    комісія   проводить    службове розслідування, результати якого оформляються актом довільної форми та доводяться до відома голови суду. У разі  втрати  печаток  і  штампів   голова судузобов'язаний  негайно повідомити про це органи МВС та вжити заходів для їх розшуку.

            9. Результати перевірки оформлюються актом довільної форми, який підписується членами Комісії.

         10.Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням  організацій;  бланки  з  кутовими  та  повздовжніми штампами  організацій,  що мають необхідний трафаретизований текст документів,  які  дають  право   на   інспектування,   нагляд   та відвідування   організацій;  посвідчення  особи,  посвідчення  про відрядження,  а також усі види перепусток,  бланки документів  про освіту (атестати, дипломи, посвідчення), трудові книжки.

          Порядок обліку,   зберігання   і   використання  інших  видів  печаток,  штампів  і  бланків   суворої   звітності   визначається відповідними відомчими інструкціями. Контроль за їх виготовленням, зберіганням   та   використанням   покладається   на    канцелярію суду та осіб, відповідальних за діловодство. 

               11. Облік печаток і штампів ведеться у віповідному журналі. 

           12. Журнали обліку печаток,  штампів і бланків включаються  у номенклатуру   справ,   їх   аркуші  нумеруються,  прошиваються  і опечатуються. 

         13. Печатки  і  штампи  повинні  зберігатися  у  сейфах   або металевих шафах  

         14. Печатки і штампи,  виготовлені  з  дозволу  органів  МВС, здаються   для   знищення   цим   органам   за   місцезнаходженням суду.